Sunday, August 16, 2009

aku the magician....

i was hooked to this belog...thanks to cik wanana yang telah mengintrocudekan blog tersebot. setelah melayari blog itu, saya kini sangat suke berbahasa m3layu. bahasa ibunda saya..

pada suatu hari (ala2 standard nak start pertandingan bercerita mase kecik-kecik dulu).saya kindda "terbeli" this vest. Niat murni dihati ingin bergaya ke opis.. tapi niat sebenarnye nak cover perut yang makin hari semakin buncit.

so there i was trying this vest on depan cermin.. pusing kanan .. pusing kiri..

Me to mR HuBby : Babe.. okey tak ?
huBbY : (muke berkerut....) okey kot....

Me : betol ke ? (tak betol lah tuh laGi mau tanye..)

hubby : i dunno.. something doesn't feels right, look as if u're going somwehere ..
Me: Memang lah i'm going somewhere... nak kuar kan nih..

Hubby : No.. like u're Going somewhere to perform something.. an act..mcm magician ..

tanpa berpikir panjang..aku teros tukar baju lain ..

chet!!! dulu...when i was wearing nih (my half-top) .....dia kata aku pakai monkey suit..(penulis in her monkey suit)

now aku pakai ini..jadi magician lak..pening-pening..

due to his lack of knowledge in fashion terkini.. i ended up being in a monkey-suit & a magician.

Jika perOtku tidak berbukit-bukit nescaya saya cantik berpakaian begini.. tetapi apakan daya..

3 comments:

JDK92 said...

wei..apalah..kalau andatidak berkahwin dgn lelaki metroseksual...ignore lah opinion nya..ahahahhaha..ops sorry abg maahad...lawa je aku rasa maagician tuh

ya said...

so ape lagi..
meh bawak balik Bangi kalau incek berniagt untOk tidak memakainye.meh saya membalOikan serta men'tidak-bazir'kan ape yg telah incek beli.meh meh meh...

en_me said...

nice blog.. salam singgah jerr..